feliciaminidrotz

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Felicia Drotz - 7 januari 2011 23:12

Dag 7- min bästavän.


Jag har haft många bästavänner under mitt liv, och en av dom har jag ingen kontakt med alls längre.

Men den som verkligen har ställt upp för mig i alla lägen, är självklart Erika Sjöberg.

Hon är en helt underbar person, en som erika borde alla få ha i sina liv. Så fort jag mår dåligt så ringer hon alltid, pratar med mig så mår jag genast mycket bättre. Så många minnen vi har, men bäst är nog när vi sov i husvagen. Och ja, vi är inte som alla andra. Vi bodde alltså i erikas husvagn på parkering på östgärdet som är ett ålderdomshem, och jag verkligen älskar att vi inte är som alla andra! Samma sommar åkte vi på ridläger, vilket var hur kul som helst när vi sov i stallet med alla får. Jag vill verkligen göra om alltihopa. Det finns ingen bättre person än dig, du ska veta att hur sur eller arg jag är så bryr jag mig fortfarande. Jag är så glad att du finns i mitt liv, jag älskar dig gumman.


  

Av Felicia Drotz - 7 januari 2011 23:06

Dag 6 - min dag.


Mamma kommer in och väcker oss vid nio, jag kliver upp och tar på mig kläder.

Direkt när jag är klar åker vi till stan och är där tills halv sex när vi bestämmer oss för att åka hem. När vi kom hem har vi bara suttit här, alltså vid tv:en och nu kollar vi på komisarie späck.

Av Felicia Drotz - 7 januari 2011 22:51

Dag 5- vad är kärlek?


Kärlek är väl det bästa man kan få här i livet? Det är underbart, kärlek är så svårt att beskriva. Det finns ju olika sorters kärlek, som att man älskar sin familj. Det är ju en kärlek, och när man älskar en viss person mer än allt annat i världen. När man älskar en viss person merän allt så spelar det ingen roll, man gör allt för att personen ska må bra. Man blir helt varm när man tänker på personen, minsta vidröring och man blir helt till sig. Jag tycker alla borde få känna kärlek, och känna sig älskad.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards