feliciaminidrotz

Alla inlägg under augusti 2010

Av Felicia Drotz - 30 augusti 2010 18:43

Har inte bloggat nu på länge och det här kommer inte bli något långt inlägg.

Jag är trött, ledsen, arg, besviken ja allt som inte är bra! Så det var allt jag hade att säga.

Nu kommer lite bilder på mitt förra köp . :


      

Av Felicia Drotz - 24 augusti 2010 17:53

Idag är det tisdag och det spöregnar ute, började skolan igår.

Allt kändes så fel med skolan igår, jag trivdes verkligen inte. Men idag var det bättre, mycket bättre. Så jag vet att jag kommer att trivas ett år, med den bra klassen jag hamnade med iaf!


Imorgon ska min klass och 9a cykla till skålan. 3,5 mil ju! Helt sjukt! Jag kommer dö halvvägs. Så ska väl ta och packa klart och städa mitt rum snart. Så jag kommer inte uppdatera förrens på söndag. För som ni läste i ett annat inlägg så ska jag till södertälje på fredag och har antagligen inget internet. Och vi kommer inte hem förrens på fredag från skålan....

Som ni ser har jag bytt header, vad tycker nì? den header eller den andra?



Älskling, jag saknar dig så att det gör ont!   

Av Felicia Drotz - 18 augusti 2010 16:54

Idag är det onsdag och det betyder träning med dom bästaste tjejerna.

Det är en sån här tråkig dag idag, det regnar ute och man kan inte göra ett dyfft!


Imorgon åker jag, mamma, basse och hjärtat till stan och handlar lite. Och när jag kommer hem blir det middag med gamla klassen innan man splittras. Åh, jag vill verkligen inte behöva lämna min gamla klass. Men samtidigt ska det bli kul med ny klass och nya personer. Men klart det kommer bilder ifrån middagen sen!


Näe nu ska jag klä på mig, men vad tycker ni? Ska jag göra en ny header? Ni får gärna kommentera och säga vad ni tycker! :D


puss

Av Felicia Drotz - 17 augusti 2010 20:44

Hej, har varit i handsjön och varit med smart. Bästaste hästen i världen! Nu kommer det lite bilder sen jag var där idag.


                  

Av Felicia Drotz - 16 augusti 2010 12:18

Idag är det en vecka tills skolan börjar, bara jag som längtar?

Visst, det kommer bli jobbigt med att behöva åka 8 mil om dagen. Men det kommer jag överleva. Och att få nya klasskamrater och få behålla några av dom gamla kommer bli bäst. Men klart jag kommer sakna folk från min gamla klass, så som: Annie, Maja, Amanda, Åsa, Idag, Veronica, Camilla.


Har varit i njurunda i helgen, Basse körde sin första ungdomstävling. Han är yngst i sin klass, dom andra är antingen ett år eller två år äldre. Men duktig som han är slutade han 7a med över 30 startande. Jag är så stolt över dig! Jag vet att vi kan bråka, men jag älskar dig ändå. Du kommer alltid vara min lillebror, vad som än händer!


På söndag har vi match, mot sveg. Då jävlar ska vi vinna tjejer!


På fredag den 27 augusti åker jag, mamma, basse & hjärtat till Södertälje till mormor och morfar. Och på lördagen blir det grönan, vadå längtar?! Det kommer antagligen massa bilder efter det.


Men nu ska jag fixa mig, sen kommer hjärtat (eeriikaah.blogg.se) hit så ska vi rida lite. Och bilder kommer sedan.


Puss

Av Felicia Drotz - 10 augusti 2010 19:53

Idag har jag varit på badhuset med några stycken, det var kul men jag låg mest i bebispoolen för där är det varmast.    Men även bubbelpoolen men där satt det mest gamla gubbar och tanter å det orkar jag inte med.


I helgen blir det njurunda, min sista crosstävling jag antagligen följer på. Iaf för iår, om jag inte ändrar mig sen.


Imorrn vet jag inte vad jag ska göra, men fotbollen blir det inget med tyvärr eftersom jag inte är hemma. :/ Men jag får springa här ist, och träna fotboll på fotbollsplan. På måndag har jag match och då tjejer ska vi vinna!


Näe nu ska jag göra något annat än att sitta här.




Av Felicia Drotz - 7 augusti 2010 23:43

Jag har gjort en ny header, en header som är tillägnad min bästavän i hela världen.

Tyvärr lever inte mitt hjärta idag, men han går och äter underbart gräs i himlen. Jag vet att du har det bättre där du är idag älskling. Men än idag gör det ont att du inte finnns hos mig, du var min egen häst i tre år innan du försvann. Jag hade i alla fall turen att få lära känna dig i flera år innan jag väl fick dig.


Du ska veta älskling att jag tänker på dig, alla våra minnen. När du snodde min snickers i stallet, tog den ifrån min hand och slukade den på två sekunder. När du öppnade en banan som låg på foderlådan och lämnade skalet kvar. Galopperna på ängen, när vi red i djupsnö för att dom andra skulle kunna rida där.

Åh, jag skulle göra vad som helst för att du skulle komma tillbaka. Men jag vet att den drömmer kommer aldrig slå in, men jag tröstar mig med att du har det bra där du är älskling. Att du inte kunde ha hamnat på ett bättre ställe än där du är nu.


25 hela år fick du bli min underbara ängel, jag är så glad att jag fick lära känna dig min vän. Du ska veta att jag alltid kommer älska dig bästavän!

  

Av Felicia Drotz - 2 augusti 2010 16:48

Idag är det måndag och jag ligger och solar hos hjärtat, 25 grader och solsken. Det kan inte bli bättre!


Hade en rolig kväll igår, ni vet vilka ni är som var inblandade. Tack allihopa!

Ska även ut ikväll oxå, ni kan ju slå en signal om ni vill något. :) 0702671585


NU kommer det en bild som jag tog med webbcamen nyss. :)


  



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards