feliciaminidrotz

Alla inlägg under januari 2011

Av Felicia Drotz - 28 januari 2011 11:54

Dag 20- den här månaden.


Den här månaden har varit helt okej. jag fyllde ju år, ska på läger nu ihelgen, klarade skoterkortet med alla rätt, uppkörning, körde en massa skoter och det härliga vädret!

Denna månad har varit helt enkelt bäst..


Av Felicia Drotz - 28 januari 2011 11:51

Dag 19- detta ångrar jag.


Jag ångrar många saker men en sak är väl att jag slutade rida, visst jag rider ibland men inte alls mycket ochjag ångrara att jag en gång slutade.

Av Felicia Drotz - 24 januari 2011 18:53

Dag 18- min favoritfödelsedag.


Jag har ingen favorit, jag tycker alla mina 16 födelsedagar har varit bra!

Av Felicia Drotz - 20 januari 2011 19:58

Dag 17- mitt favorit minne.


Det var julen 2006, min familj och jag skulle fira lilla julafton hos Jessica med familj.

Vi började åka men när jag kom fram såg jag att det lös i fönstret i stallet, jag tyckte att detta var mycket konstigt och jag bestämmade mig för att gå upp och kolla om jessica var där. Men mamma sa att jag skule vänta på dom andra för dom ville också följa, så när alla var ute ur bilen började vi gå upp mot stallet.

Jag öppnade dörren, gick in och sa hej, men jag fick inget svar så vi fortsatte att gå längre in.

När jag har kommit in i den andra avdelning så är det julklappspapper för Rappensbox, jag trodde bara att dom hade ställt något där inne så sa Jessica: Öppna du felicia, godjul!

Jag slet bort pappret fort som den och där inne, där inne stod han. Världens finaste Rappen men ett hjärta i manen där det stod, Godjul Felicia önskar Jessica, Martin, Mattis och Lova.

Jag fattade ingenting, var han verkligen min? Jag öppnade boxdörren, gick in och klappade honom. Jag var så glad, jag har nog aldrig varit så glad. Jag grät, massor grät jag men jag var ju så glad!

Han var bara min, helt enkelt bara min!


Även fast du inte lever längre Rappen, så ska du veta att jag älskar dig massor! Det finns ingen bättre än dig, du är världens finaste ängel!


       

Av Felicia Drotz - 20 januari 2011 19:56

Min första kyss var när jag var liten, kommer inte ihåg hur gammal jag var men jag vet vem det var med. Men det behöver vi INTE ta upp här :P

Av Felicia Drotz - 20 januari 2011 19:54

Dag 15- mina drömmar.


Min största dröm är väl att flytta härifrån, bort från jämtland och hela bergskomun. Långt bort härifrån ska jag! Sen vill jag plugga på högskola där jag vill läsa till lärare, i musik och svenska. Sen vill jag väl gifta mig, skaffa barn och leva lyckligt :)

Av Felicia Drotz - 20 januari 2011 19:53

Dag 14- det här hade jag på mig idag.


Jeans, linne och kofta.

Av Felicia Drotz - 20 januari 2011 19:50

Dag 13- den här veckan.


Måndag- skola, körde skoter och pluggade.


Tisdag- skola, städade.


Onsdag- kortdag


Torsdag- Två lektioner sen blev det teater med skolan i stan.


Fredag- Skola, sen kommer erika och sover hos mig hela helgen, skoterkurs


Lördag- Skoterkurs, erika.


Söndag- skoterkurs, erika.


Så ser min vecka ut.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards