feliciaminidrotz

Alla inlägg under juli 2010

Av Felicia Drotz - 31 juli 2010 19:45

Idag är det lördag och jag har varit på ledin, asgrym! Plus att shit va bra the relatives har blivit, mycket bättre än i början men som dom säger: Övning ger färdighet!

Idag träffade jag Erika, Frida och Karin som jag inte träffat på evigheter, puss på det!


Har inte haft ork att blogga nånting, har bara varit fult väder och massa annat. Men hade filmkväll med några igår, mycket mysigt! Plus att underbaraste Emelie färgade håret på mig igår! Tack snälla, !


Jag saknar min sanna otroligt mycket, hon är som en drog som man bara måste ha mer av! Jag älskar dig gumman, du är bäst. Jag hoppas du aldrig försvinner ur mitt liv!

Nu kommer bilder, och en av dom kommer vara sanna.


      

Av Felicia Drotz - 28 juli 2010 00:44

Är väldigt trött och orkar igentligen inte blogga , men gör det ändå. Imorgon får ni dagens outfit, orkar inte ta kort. Var en stund med Camilla först, den bruden har jag saknat massor! Puss på dig, <3

Och var med maja och åsa oxå efter det.


Nu ska jag ta och hopppa in i duschen.

   Gammal bild,


Jag saknar dig, <3


Av Felicia Drotz - 26 juli 2010 19:24

Som ni märkte i det förra inlägget så visade jag dagens outfit. Detta kommer jag göra varenda dag jag bloggar.


Nu ska jag snart ta och åka till Sera när det äntligen har slutat regna, lägger in en bild på Sera sen förra gången jag var hästvakt. :D


  

Av Felicia Drotz - 26 juli 2010 19:19

   

Tunika: Monky 250kr

Leggings: BikBok 99kr

Klocka: Klockmakaren 850kr



  


Diadem med rosett: Monky 49kr

Örhängen: Ur&penn 20kr

Av Felicia Drotz - 25 juli 2010 19:18

Vilket jävla skitväder! Det suger verkligen stenhårt, jag som tänkte ta en massa foton på Sera idag men det blev inget av med de ingen ridning heller i det här regnet!


Kolla ju på bio i fredags, kollade på eclipse. SÅ BRA FILM! Önskar alla kunde få se den, så bra var den! Fast jag är ju duktig jag med, spiller ut hela drickan innan filmen ens börjat så jag fick springa iväg och köpa en ny....


I lördags badade vi på storsjöbadet, det var väl kul. Men hade hellre velat bada på lövsta. Menmen, det får vi göra en annan dag! Var även med Patricia (www.patriciahareby.blogg.se) och Majen stund.


Näe nu ska jag kolla på film ensam,

Av Felicia Drotz - 22 juli 2010 13:54

Idag är det torsdag och är nu 13.56 och jag & hjärtat ska bort mot crossbanan, jag käkade nyss pannkakor med grädde. MUMS!


Igår var jag ute och sprang med putte, jäklar vad fort den hunden kan springa.

Nu har jag faktiskt sprungit två gånger den här veckan, duktig idiot!


Näe nu ska jag borsta tänderna och sen ska jag dra.


puss!


   


Av Felicia Drotz - 20 juli 2010 19:19

Vaknade flera gånger under natten, jävla knott säger jag bara. Har knottbett överallt, på armarna, benen, anisktet, ja överallt! Men även alla dessa knott ska vi sova där i natt igen.


Igår så var jag och sebastian ute och sprang, as jobbigt eftersom jag inte har någon kondis men ska försöka fixa den! Mamma och sebastian har köpt nån grej som ska göra så att musklerna drar ihop sig och blir större. Jag provade den, den gör as ont!


När jag var och red Smart imorsen byggde dom andra upp poolen, men den är trasig så vi måste köpa en ny.. Men vi ska denna gång köpa en större. Jag har även rensat bland jordgubbarna och rabarberna så ikväll blir det rabarberpaj!


Nu kommer jag lägga in lite bilder på poolen, tältet och några av jordgubbarna.


Puss!


          



Av Felicia Drotz - 19 juli 2010 17:31

Hej alla glada!


Idag har vi varit iväg och badat, vi var även med erika och karin en stund. Puss på det!


Ikväll ska vi tälta med Basse på gårn, haha. Håller nu på och laddar ner filmer tills ikväll. Men jag ska ta och åka iväg och hämta grejer i åsarna nu.

Bilder och sånt efter tältningen kommer!


puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards