feliciaminidrotz

Direktlänk till inlägg 31 december 2010

Dag 01.

Av Felicia Drotz - 31 december 2010 15:11

Börjar på en gång med Dag 1- om mig.


Mitt hela namn är Felicia Christina Maria Drotz och föddes den 12 Januari 1995 på Södertäljes BB.

 När jag var 6 månader bestämde sig mina föräldrar för att flytta upp till Jämtland, eller rättare sagt Rätan. Jag var ensambarn ända till den 26 Juni 1998 då min lillebror Sebastian föddes, jag var först lite ledsen när pappa ringde och berättade att det var en pojke för jag ville ha en lillasyster. Men det ändrades snabbt nör han väl kom hem.

Vi bor nu i ett gult hus i Rätan med våra två hundar Putte och Ascot, jag hade en häst också men då han var 25 var jag tvungen att ta bort honom för att han började få ont i hela kroppen och vi ville inte att han skulle lida mer.

Jag går nu skola i Svenstavik för att våran komun la ner vårat högstadium i Rätan, men jag går nu i en bättre skola och har en bättre klass så jag är nöjd över beslutet! Visst jag saknar vissa personer i min gamla klass som jag önskar kunde gå i min klass nu men man kan inte alltid få som man vill.

Mina intressen är ridning, fotboll, fota och skoter.

Jag lägger ner mycket tid på att färga håret, jag har haft fem färger på håret i år men färgade mitt hår i måndags så nu har jag min vanliga hårfärg och tänker ha de ett tag framöver.

Nu har ni fått reda på en del om mig, så nu är första dagen avklarad! :D




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia Drotz - 19 mars 2011 12:54

Sitter just nu på gårn med bebis och ska snart till Rätan. Kult med jobb imorrn, aja man får iaf lön!   Hör av mig senare.   Puss ...

Av Felicia Drotz - 23 februari 2011 14:33

Som ni säkert ser på rubriken så har jag magsjuka och idag är det tredje dagen jag är hemma och det suger! Men idag är jag bara hemma för att jag fortfarande smittas men imorgon så blire skola!   Ihelgen ska jag få umgås med massa roliga person...

Av Felicia Drotz - 23 februari 2011 00:23

Det här inlägget vill jag tillägna en vän som faktiskt behöver det. Du fixar det här, du klarar dig igenom sorgen. En dag kommer du kunna skratta åt alla glada stunder ni hade, men just nu gör allt bara ont. Men om jag fixade det så kommer du göra ...

Av Felicia Drotz - 21 februari 2011 14:03

Dag 23, detta får mig att må bättre.   När jag får umgås med de jag tycker om allra mest, Att få prata med min älskade När allting går bra Sjunga Köra skoter Att få pussar Att få kramar Underbara sms Sova med världensbästa Vara ...

Av Felicia Drotz - 21 februari 2011 13:58

Dag 22, detta upprör mig.   Folk som inte förstår och inte ens försöker att förstå utan bara skiter i det. Krig, finns inget bra med krig utan det är bara meningslöst. Onödiga bråk. Folk som lägger sig i andras liv. De som slänger in en k...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards